Regen - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Regen

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

23 Februari 2014 | Thailand, Hua Hin

Oeps, de tijd vliegt voorbij en ik zie dat mijn laatste verslag alweer van meer dan een week geleden is!

Afgelopen week zijn de twee nieuwe trainees van mijn school aangekomen. Maandag arriveerde Esmée, de management trainee. Nadat zij zo'n anderhalf uur later als gepland aankwam, heb ik haar op mijn eerste vrije dag deze week een tour gegeven door het hotel en daarna de nightmarket laten zien. Dinsdag, vrije dag nummer twee, heb ik haar uiteraard meegesleept naar het strand. Woensdag kwam Suzanne aan, en nu zijn we in totaal dus met drie Nederlandse stagiaires in het hotel. Zij werken samen in F&B (en delen een kamer), en ik ben de enige buitenlandse trainee in de Front Office afdeling. Het is nog maar even afwachten of onze vrije dagen een beetje overeenkomen, maar het was in elk geval erg gezellig om eens met iemand anders op het strand te liggen. Vandaag was vrije dag nummer 3 deze week! Eigenlijk zou ik aankomende dinsdag en woensdag vrij zijn, maar in verband met een training aankomende dinsdag, is dit gisteravond nog veranderd en kon ik vandaag opnieuw een dagje doorbrengen op het strand.

Het werk deze week was erg wisselend qua drukte. Tijdens mijn twee late diensten (van 13:00 tot 23:00) was er vrij weinig te doen. Ook mijn dagdienst gisteren leek erg rustig te blijven, maar er hoeft maar een lastig stel in te checken en de rest van de middag bestaat uit heen en weer lopen. Gisteren was eigenlijk ook voor het eerst dat ik zelf een "case" had en die zelf moest afhandelen. Toch zou iets meer training wel fijn zijn, zodat ik in een keer zelf kan beslissen wat ik mogelijk ter compensatie aan kan bieden en niet constant hoef te bellen.

Oja, en het heeft geregend deze week! En flink ook. Van donderdagavond tot vrijdagmiddag trokken er continue stortbuien over. Dat schijnt erg abnormaal te zijn. Normaal gaat het koude seizoen in maart over in het hete seizoen en begint de regen pas in het regenseizoen dat daarna volgt. Dit jaar echter schijnt het koude seizoen ongewoon koud geweest te zijn en regen in februari komt anders al helemaal niet voor! Inmiddels is er geen vuiltje aan de lucht meer te bekennen en zijn alle gasten weer volledig in vakantiestemming.

Omdat ik deze week geen nieuwe dingen heb bezocht/gezien/gedaan/gegeten, heb ik eigenlijk ook geen foto's gemaakt. Om foto's van voorgaande weken te zien:
https://plus.google.com/photos/117813145789878959657/albums/5960545233133496353?authkey=CNv8_auyk7SGVQ

Liefs,

Kayleigh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 29139

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: