Drukke week voor de boeg - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Drukke week voor de boeg - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Drukke week voor de boeg

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

10 Maart 2014 | Thailand, Hua Hin

Ditmaal eens een verslag geschreven vanaf het werk! Het is niet zo druk vanavond, en ik heb toch even pauze nodig van het werken aan alle projecten waar ik nu op ben gezet. Afgelopen week ben ik uiteraard vrijwel elke avond buiten het hotel wezen eten, met de prijzen hier kan dat gelukkig makkelijk! En ja, dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat een aantal gasten (x 10!) besluiten om op dezelfde avond naar hetzelfde restaurant te gaan.
Tijdens mijn late diensten, heb ik kennis kunnen maken met de Thaise "soapopera", ook al versta ik vrij weinig van de serie, met wat vertalingen hier en daar is het toch aardig te begrijpen!

Gister was mijn vrije dag. Dit keer was ik eens niet alleen vrij, maar samen met Desiree, die stage loopt bij het Sheraton. We hebben er een gezellig en relaxed dagje strand van gemaakt en 's avonds zijn we nog wat gaan eten en drinken met meerdere stagiaires.

Vandaag ben ik voor één dag aan het werk, want morgen is dan eindelijk het English camp! Wij hebben, als "begeleiders", alle opdrachten al mogen bekijken en zijn op de hoogte van het hele programma. Er zijn in totaal 4 opdrachten, op verschillende locaties, met als hoogtepunt natuurlijk de karaokewedstrijd morgenavond. Ik ben ontzettend benieuwd, het lijkt me een erg leuke ervaring en het is natuurlijk een goede manier om wat van de omgeving te zien.

Na het English camp, mag ik weer drie dagen aan het werk, voordat ik aankomende zondag naar Chiang Mai toe ga. Inmiddels is mijn kamer geboekt in het Dusit D2 (uiteraard voor de staff rate) en heb ik ook een excursie naar Chiang Rai en de Golden Triangle op het programma staan.

Ik beloof voor volgende week een wat uitgebreider reisverslag, met hopelijk veel foto's van alle mooie bezienswaardigheden! De foto's van afgelopen week, heb ik uiteraard geüpload:
https://plus.google.com/photos/117813145789878959657/albums/5960545233133496353?authkey=CNv8_auyk7SGVQ

Liefs,

Kayleigh


  • 10 Maart 2014 - 17:57

    Henk:

    Ik krijg gewoon trek als ik al die etenfoto's zie. Gelukkig mogen wij over een maandje komen proeven. Succes met de Karaoke! Echt wel iets voor jou .... ;-)
    Liefs XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 29140

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: