Het avontuur zit erop... - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Het avontuur zit erop... - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Het avontuur zit erop...

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

01 Juni 2014 | Thailand, Hua Hin

Dit zal het laatste (korte) verslag zijn via deze reis blog. Gisteravond ben ik na een vermoeiende dag weer in Nederland aangekomen. De tijd is echt voorbij gevlogen.

Het was een leuke laatste week in Thailand! Naast het afronden van alle verslagen, ben ik nog lekker een avondje uit eten geweest met collega's en nog een avondje met een aantal ander stagiaires. Woensdag had Diana, de resident manager, mij gevraagd om met haar mee te gaan eten en op mijn laatste avond was er nog een etentje met de directeur, Esmée en Suzanne en nog wat andere leden van het management. Ook vond vrijdag een personeelsfeest plaats in het hotel. Opnieuw met heel veel eten en optredens van een aantal collega's; er waren in totaal 4 teams samen gesteld die elk een minuut of 10 moesten vullen op het podium, leuk om te zien! Vrijdag was tevens mijn laatste dag in Thailand en ik heb ook nog even de laatste paar uurtjes zon meegepakt.

Afgelopen week een goede afsluiting van mijn stagetijd bij Dusit Thani Hua Hin. De meeste van jullie weten dit al, maar over slechts twee maanden zal ik opnieuw naar Thailand vertrekken. Ik ben aangenomen als Duty Manager, dezelfde functie als ik de afgelopen paar maanden heb vervuld, maar dan niet langer als stagiaire! Heel spannend, maar ik ben erg blij dat ik nog voor het afstuderen een goede baan heb gevonden, en het leven in Thailand, in elk geval in Hua Hin is erg fijn.
In september zal ik nog even terugkomen om ook daadwerkelijk af te studeren en dan begint het werkende leventje écht.

De allerlaatste foto's heb ik geüpload: https://plus.google.com/photos/117813145789878959657/albums/5960545233133496353?authkey=CNv8_auyk7SGVQ

Heel erg bedankt voor alle leuke reacties en tot snel!

Liefs,

Kayleigh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 3342
Totaal aantal bezoekers 29141

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: