Etentjes op kosten van het hotel - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Etentjes op kosten van het hotel - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Etentjes op kosten van het hotel

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

14 Februari 2014 | Thailand, Hua Hin

Happy Valentinesday!

Sorry, dit verslag heeft iets langer op zich laten wachten dan voorgaande weken.

Nog twee dagen te gaan en dan zit m'n 70+ urige werkweek erop! Op sommige dagen duurde de werkdag erg lang, op andere dagen is de tijd voorbij gevlogen! Vandaag is het zowel Valentijnsdag als een Boeddhistische feestdag en dat betekent voor het hotel grote drukte!

De afgelopen twee avonden heb ik mijn taken als management vervuld door mee te gaan met etentjes. Woensdagavond was er een verjaardag diner georganiseerd voor twee vaste gasten. Met een groep van 15 vaste gasten en zo'n 8 management vertrokken we naar de gigantische villa van Victor, de General Manager van het hotel. Na de borrel, stond er een heerlijk buffet op ons te wachten. De tafelindeling was zo geregeld, dat na elk stel één personeelslid kwam te zitten en ik had het geluk om tussen drie gezellige mannen in te komen, die wel in waren voor een praatje. Gisteravond vertrok ik met twee anderen opnieuw naar de villa om daar vier stellen te ontvangen voor VIP avond nummer 2. Dit was wel een beetje ongemakkelijk, omdat Victor en drie van zijn vrienden pas een half uur later aan kwamen. Na de cocktail, zijn we gaan eten in een restaurant vlak bij het hotel; echt Thais eten ditmaal Voor mij niet meer zo bijzonder, maar wel erg lekker. De gasten zaten dit keer echter allemaal bij elkaar en dankzij de taalbarriere van twee stellen (Duits) was de avond toch een stuk minder gezellig. Naast deze leuke etentjes, moest ik begin deze week om 12uur aan de champagne met taart om de verjaardag van een van onze gasten te vieren. Wat een verschrikkelijke stage toch!

Vorige week zaterdag vond er ook opnieuw een Indiase bruiloft plaats. Een erg kleine bruiloft, dat dan weer wel. Er waren namelijk slechts 150 gasten, van wie er maar 80 in het hotel verbleven. Maar, er was wel weer een olifant aanwezig! En dit keer, heb ik wel foto's!

Op mijn vrije dag vorige week zondag, ben ik lekker de hele dag naar het strand geweest. Ik ben helaas ook wel een klein beetje verband, maar goed, dat rode is inmiddels wel mooi bruin. 's Avonds heb ik voor het eerste de Cicada market gezien (maar de nightmarkt is leuker) en voor het eerst sinds mijn aankomst hier een cocktail gedronken. Aankomende maandag en dinsdag ben ik eindelijk weer vrij. Maandag komt de eerste nieuwe stagiaire van mijn school aan, dus ik zal mijn best doen om te laten zien hoe goed ik al ben ingeburgerd!

Afgelopen week heb ik zelf helemaal geen foto's gemaakt, maar ik heb wel foto's toegestuurd gekregen van de Indian wedding en van de trip naar Phetchaburi vorige week:
https://plus.google.com/photos/117813145789878959657/albums/5960545233133496353?authkey=CNv8_auyk7SGVQ

Liefs,

Kayleigh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 29152

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: