Druk! - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Druk! - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Druk!

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

02 April 2014 | Thailand, Hua Hin

Oeps, het is al meer dan een week geleden dat ik iets heb geschreven, sorry! De afgelopen week was erg druk, na mijn vrije (strand)dag op 23 maart heb ik namelijk 8 dagen achtereen moeten werken. Gisteren was ik eindelijk opnieuw vrij en ben ik na weer een dagje strand met Bee naar de stad geweest; eerst naar Market Village om te shoppen en te eten, daarna een Thaise massage en op het laatst de nodige boodschappen. Aankomende zondag komen mijn ouders en vanaf 14 april ben ik 7 dagen vrij, dus dat maakt de 8 dagen doorwerken weer helemaal goed!

De Thaise zomer is inmiddels écht begonnen, het is warm, heel erg warm. Ik kan duidelijk verschil merken met mijn eerste paar maanden hier en smelt dan ook regelmatig weg tijdens mijn verplichte rondjes zwembad.

De afgelopen periode is het hotel vooral gevuld met grote groepen die hier komen voor o.a. conferenties. De groep van afgelopen weekend vormde toch echt wel een hoogtepunt! Het is een soort religieuze stroming uit Taiwan en maandagavond gingen ze over vuur(kolen) lopen ter afsluiting van hun congres. Uiteraard wilden we hierbij zijn, het was vooral een erg aparte belevenis. Zowel tijdens de uitleg als tijdens de voorbereiding, liepen alle 120 mensen netjes in formaties (vierkanten, rijen, cirkels, etc.) en tijdens het lopen over de hete kolen werd er door iedereen een yell geroepen.

Naast de gebruikelijke werkzaamheden, ben ik ook druk bezig om alle toebedeelde projecten af te krijgen. Willem is een paar dagen teruggekomen uit Phuket en na de voortgang met hem te hebben besproken, kan ik gelukkig weer verder.

Naast heel veel werken, was er gelukkig ook nog wel tijd over voor lekkere etentjes en ik ben met Roos en Esmée naar Venezie geweest. Venezia is een groot shopping complex op ongeveer 15 min. loopafstand van het hotel. De toegang is 50BHT, maar dan kan je wel onbeperkt foto's maken van de écht Venetiaanse kanalen, de kinderboerderij bezoeken en gratis airgun schieten. Voor de Trevifontein en een ritje met de gondola moet dan helaas wel weer extra worden betaald. Het is eigenlijk gewoon ontzettend nep Italië! Wij hadden ons er ook op verheugd om Italiaans te eten, maar het enige open restaurant was een Brazilliaan.

Ik beloof volgende keer wat sneller (en langer) te schrijven. Foto's van de afgelopen week zijn week geüpload:

https://plus.google.com/photos/117813145789878959657/albums/5960545233133496353?authkey=CNv8_auyk7SGVQ

Liefs,

Kayleigh

  • 02 April 2014 - 08:26

    Louisa:

    Hoi Kayleigh, bij deze wens ik je een hele leuke tijd met je ouders toe ! Groetjes Louisa

  • 20 April 2014 - 13:29

    Kayleigh Teer:

    Dankjewel! Zoals je in het nieuwe verslag kunt lezen, is het erg geslaagd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 29147

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: