Nog maar 3 weken! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken!

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

09 Januari 2012 | St. Lucia, Castries

Goedemorgen!

Met nog maar 3 weken te gaan, begint de tijd nu toch wel een beetje te dringen. Er is nog zoveel te leren en te zien!

Maandag heb ik dan toch mijn evaluatie voor school kunnen doen met mijn manager. Hij is gelukkig positief over mijn prestaties tot nu toe en hij is het er helemaal mee eens dat ik nog reservations, pbx (telefoniste) en de bell desk (bagagisten) moet doen. Pff... met nog 5 extra dagen vrij (omdat ik op verschillende feestdagen heb gewerkt wordt dat dus een druk schema!

Afgelopen week heb ik mijn eerste 3 - 11 shifts gedraaid. Heel gezellig met Joseph! Tot verbazing van de gasten hebben we meerdere malen achter de receptie gedanst op de muziek van de liveband in de lobby. Ik vind de avondshifts achter de receptie zeker weten wél leuker dan de avondshifts in de concierge lounge.

Verder begint de occupancy rate weer flink te stijgen na de feestdagen. En met 41 arrivals op zaterdag, is het toch wel heel erg te merken als er twee zieken zijn!

Ook hebben hebben Svetlana en ik flink wat zonuren kunnen maken in de ochtenden. Ik moet natuurlijk wel een beetje gekleurd thuiskomen!

Gister was Svetlana's 19e verjaardag. Samen met Amrit, Santosh, Jeroen en Leandro hebben we de bus gepakt naar Castries en na wat onderhandelen de taxi naar Marigot om daar heerlijk te lunchen. Daarna zijn we met de watertaxi overgestoken naar Marigot, waar we lekker de hele middag op het strand hebben gelegen en gekanoed. 's Avonds hebben de jongens eten klaargemaakt en er was natuurlijk taart (en een champagnedouche!). Het was zeker een leuke dag vrij!

De foto's komen zodra ze op mijn computer staan ;).

Liefs,
Kayleigh

https://picasaweb.google.com/108376488308445607812/StLucia2#

  • 13 Januari 2012 - 13:35

    Oma Vd, Kruis:

    het gaat nu wel vlug he? nog even en dan ben je weer in ons koude kikkerland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 29168

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: