Bijna... - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

23 Januari 2012 | St. Lucia, Castries

Goedenavond allemaal!

Nog maar drie shifts te gaan en dan zit mijn stage er weer op. Vanaf vrijdag kan ik lekker gaan relaxen. Er staat nog een uitstapje met de auto gepland zaterdag en zondag heb ik een daypass in het hotel ;).

Dinsdagavond ben ik gezellig met Leandro, Santosh en Svetlana naar de Marina gegaan na mijn shift. Eindelijk weer eens cocktails drinken (in onze werkkleding, dat dan weer wel xP).

Woensdagochtend ben ik op mijn vrije dag met Svetlana naar het strand geweest. Mijn vrije dag vrijdag heb ik grotendeels thuis doorgebracht, ik ben alleen even langs het hotel geweest om het geld van mijn cheque te halen. Vrijdagavond zijn Nicole, Mauricia en Joel (vriend van Nicole) naar de streetparty in Anse La Raye geweest. Het eten was lekker, maar het was heel rustig. We zijn daarom toch maar geeindigd op de streetparty in Gros Islet.

Gisteren hebben Nicole, Mauricia en ik een auto gehuurd om het eiland te verkennen. 's Ochtends vroeg zijn we vertrokken en om 8 uur 's avonds waren we weer thuis. We zijn via Castries naar de oostkust gereden en via het zuiden langs de westkust weer omhoog naar het uiterste noorden. We hebben ontzettend mooie plekken gezien, vooral veel tegenstellingen tussen arm en rijk en we hebben in een waterval gezwommen! Het was een hele leuke dag en ik heb ein-de-lijk het hele eiland gezien!

Nog maar een paar dagen te gaan om alle informatie voor mijn stageverslag te verzamelen en om nog eventjes van het mooie eiland en het weer te genieten!

Liefs,
Kayleigh

https://picasaweb.google.com/108376488308445607812/StLucia2#

  • 24 Januari 2012 - 10:41

    Louisa En Nick:

    Wat goed dat je op het laatste moment nog het hele eiland gezien hebt en al dat moois en die tegenstellingen tussen rijk en arm. Ook nog gezwommen onder de watervallen ! Zoveel vrienden heb je daar gemaakt. Het zal heus niet altijd even leuk geweest zijn, maar deze mooie ervaringen neem je je hele leven met je mee, omdat die overheersten. Nog 3 x werken, schreef je, dan zit je stage erop. We wensen je een heel mooi uiteinde van je stage periode op St Lucia. Tot ziens un Blaricum ! groetjes Nick en Louisa

  • 29 Januari 2012 - 10:37

    Oma V.d.kruis:

    Ik wens je een hele goeie terugreis en we zien elkaar vast nogweleens .groetjes van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 29163

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: