Nog maar een dag te gaan :(. - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Nog maar een dag te gaan :(. - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Nog maar een dag te gaan :(.

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

30 Januari 2012 | St. Lucia, Castries

Goedemorgen!

Het is zover, mijn avontuur op St. Lucia is bijna voorbij :(. De tijd is voorbij gevlogen!

Woensdagavond heb ik heerlijk gegeten bij het SSG dinner, een diner voor alle terugkerende gasten. Elke tafel heeft ook een host, en woensdagavond was ik dus een van hen. Ik had twee ontzettend leuke Canadase koppels aan mijn tafel en het vier gangen diner was een van de betere van mijn afgelopen maanden. Het was heel erg leuk om hier bij te zijn, ook al mocht ik daarna nog eventjes aan het werk om mijn shift af te maken.

Afgelopen donderdag hebben we onze laatste werkdag gehad. Het was vreemd om om 6 uur weg te lopen met de gedachte dat we daar nooit meer hoeven te werken. Maar natuurlijk zijn er wel flink wat foto's gemaakt (daar wacht ik overigens nog op, maar zodra ze er zijn plaats ik ze)!

Vrijdag was mijn eerste dag vrij en samen met Jeroen en Svetlana heb ik in Castries een aantal souvenirs ingeslagen. 's Middags heb ik mijn laatste checque opgehaald en die ingewisseld bij de bank. Vrijdagavond ben ik geeindigd op de plek waar ik mijn eerste vrijdagavond startte (Delirious).

Zaterdag was een heerlijk relaxte stranddag met Svetlana en gister hadden we een daypass in het hotel. Zometeen ga ik met Svetlana nog even genieten van mijn laatste uurtjes op het strand en vanavond voor de laatste keer hier uit eten.

Morgen haalt de taxi ons (Jeroen, Melissa en mij) op om 4 uur en dan begint onze lange reis naar huis....

Liefs,
Kayleigh

https://picasaweb.google.com/108376488308445607812/StLucia2#

  • 30 Januari 2012 - 13:08

    Milou:

    Lieve kayleigh!! Wat is het allemaal snel gegaan, ik wil je een hele goeie reis wensen! En tot gauw.xx

  • 30 Januari 2012 - 13:11

    Niek:

    Kayleigh!

    Hele goede reis gewenst en veel sterkte met de jetlag die je eraan zult overhouden! Geniet vooral nog even van het zonnetje en de warmte, die zul je in Nederland niet krijgen...

    Ik denk ook dat we allemaal maar is een x moeten afspreken binnenkort! Lijkt me gezellig!

    Succes!

  • 30 Januari 2012 - 13:34

    Jacqueline:

    Wil je vanuit het koude Nederland alvast een hele goede terugreis wensen!!!


  • 30 Januari 2012 - 13:38

    Louisa En Nick:

    Wat een fijne relaxte laatste week !
    Wij wensen je een net zo fijne en relaxte terugreis toe en het wordt wennen voor je .. we hebben Koning Winter op bezoek in NL en die blijft nog even hier. Tot ziens in Blaricum ! groetjes L+N NL.

  • 30 Januari 2012 - 20:50

    Esther:

    Heey Kayleigh! Ik heb je verslagen met veel plezier gelezen! Hoop dat je een goede terugreis hebt, tot snel :)

  • 02 Februari 2012 - 08:52

    Oma V.d.Kruis:

    WELKOM THUIS !!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 29169

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: