Dankjuliewel! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Dankjuliewel! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Dankjuliewel!

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

04 Februari 2012 | St. Lucia, Castries

Goedemiddag vanuit Nederland!

Dit is toch echt het laatste verslag van mijn stage.

Maandag heb ik van de laatste uurtjes strand kunnen genieten en ben ik toch maar mijn koffer in gaan pakken. 's Avonds ben ik lekker naar Rituals geweest om daar wat te eten.

Dinsdagochtend moesten we naar het hotel om ons certificaat en de aanbevelingsbrief bij onze trainingsmanager op te halen. Meteen een mooie gelegenheid om afscheid te nemen van onze collega's!

Woensdagmiddag ben ik na een lange reis veilig aangekomen op Schiphol. Onze vlucht van St. Lucia naar Londen was met drie uur vertraagd; maar dit wisten we gelukkig al van te voren, dus de taxi kon nog worden verzet ;).

Nu probeer ik nog steeds te wennen aan de kou in Nederland! Ik mis St. Lucia en zeker de nieuwe vrienden die ik daar heb gemaakt, maar mijn vriendinnen en familie hier maken toch weer een hoop goed!

Heel erg bedankt voor al jullie reacties op mijn reisverslagen!

Liefs,
Kayleigh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 1102
Totaal aantal bezoekers 29155

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: