Terug in de schoolbanken - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Terug in de schoolbanken - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Terug in de schoolbanken

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

16 Januari 2012 | St. Lucia, Castries

Goedenavond!

Dit verslag komt iets later dan gepland, maar ik ben dan ook druk geweest met werken én met mijn stageverslag. Naast woensdagavond cocktails drinken met Svetlana, heb ik dan ook weinig tijd voor leuke dingen gehad.

Vandaag was de deadline voor het interview van mijn onderzoeksverslag. Een heeeeel klein onderdeeltje van het stageverslag, maar het moest wel gedaan worden. Afgelopen dinsdag heb ik de bus gepakt naar Sandals Halcyon, om hier de PR manager te interviewen voor mijn onderzoek naar de promotie van de Sandals Foundation.Ontzettend leerzaam.

Donderdagochtend ben ik in kader hiervan met Niek (intern van La Toc)meegeweest op een tour naar de Balata basisschool, een van de geadopteerde scholen van Sandals). In koppels werden we verdeeld over klassen. Samen met een ouder Engels koppel, mochten wij voorlezen in 'groep K', met 4/5 jarigen. Ik had geen idee waarover ik aan het voorlezen was, maar de kinderen gelukkig wel! Het was heel leuk om op een school rond te kunnen kijken. Voor de kinderen hier is school zo ontzettend belangrijk en ze waarderen het veel meer dan wij in Nederland doen. Overigens is een carriere als docente niet voor mij weggelegd!

Mijn werkdag begon pas om 2 uur, maar om 11 uur was ik alweer terug in het resort. Ik heb een uurtje buiten in het zand gelegen (natuurlijk had ik geen bikini) mee en daarna lekker uitgebreid in een van de hotelkamers gedouched xP. Uiteindelijk ben ik maar wat eerder begonnen met werken. Ik ben vrijwillig achter het switchboard gaan zitten, om nou eindelijk dat onderdeel eens te leren. Helaas versta ik de helft van de mensen aan de telefoon niet, dus ik ben vooral errug goed in mensen verkeerd doorverbinden.

Zaterdag heb ik mijn eerste upgrade verkocht! Voor 1400 dollar heb ik een koppel zover gekregen om naar een concierge kamer te gaan. Het is jammer dat ik de commissie waarschijnlijk nooit zal zien, maar het is toch een soort overwinning. Zaterdag heeft Rhea me ook nog het een en ander over reservations uitgelegd en ik heb eerder in de week bij de bellmen geholpen met departures.

Deze week heb ik opnieuw twee dagen vrij, hopelijk heb ik wat meer tijd om van het zonnetje te genieten!

Liefs,
Kayleigh

http://www.youtube.com/watch?v=qhvjgkZw9R0

https://picasaweb.google.com/108376488308445607812/StLucia2#

  • 17 Januari 2012 - 08:20

    Louisa:

    Leuke foto's van juf Kayleigh en die mooie kindjes. Het misstaat je niet, maar Niek lijkt meer affiniteit met de klas te hebben ? Geniet nog van de laatste 2 zonnige en leerzame weken ! Groetjes Louisa

  • 18 Januari 2012 - 14:52

    Oma Van Der Kruis.:

    je bent wel weer druk geweest zeg ik hoop voor jou dat je nog even van de zon kan genieten dan kom je lekker bruin thuis want dat schiet nu wel erg hard op. groetjes

  • 20 Januari 2012 - 16:17

    Rietje:

    Hoi Kayleigh, wat leuk om mijn buurmeisje als collega te zien! Maar het is dus niet je roeping......
    Wij wensen je nog een fijne 2 weken met wellicht een paar vrije dagen om van te genieten.
    Groetjes van Plaggewagen 1

  • 22 Januari 2012 - 15:32

    Rietje Ennik:

    Hoi Kayleigh, Je moeder vertelde ons gisteren wat er gebeurd was. Je zult wel geschrokken zijn. Het is ongeveer hetzelfde als Annebel is overkomen in Ecuador. Die straatboefjes zitten overal maar jij had ze nu liever niet willen ontmoeten natuurlijk. Ik hoop dat alle papieren snel geregeld kunnen worden en dat je nog een voorspoedige laatste week hebt. Groetjes, zet hem op, van Plaggewagen 1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 29166

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: