De eerste week is voorbij! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu De eerste week is voorbij! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

De eerste week is voorbij!

Door: kayleighteer

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

19 September 2011 | St. Lucia, Castries

Hallo!

De eerste week zit erop. Eerlijk gezegd voelt het al veel langer!

Op het werk kan ik steeds meer dingen zelf doen. Gasten écht helpen lukt nog niet, maar ik kan wel reserveringen boeken voor restaurants, gasten begeleiden naar hun kamer en allerlei dingen registeren in het systeem. Vandaag ben ik met Martina meegeweest om een paar kamers klaar te maken voor honyemooners en vip's, ik weet nu écht waar alles kamers zijn. Vanochtend ben ik ook voor de 4de keer meegeweest met de orientation tour, heb een paar blaadjes vol met aantekeningen, dus hopelijk kan ik de tour door het hotel (en in de brandende zon buiten)deze week nog zelf geven.

Maandag is een ontzettend drukke dag! Er kwamen voor de concierge kamers vandaag 49 koppels aan, waarvan er 43 op hun honeymoon zijn! Deze week werk in elk geval maandag t/m zaterdag (vrijdag een halve dag). Het nieuwe rooster komt elke donderdag/vrijdag voor de zondag t/m zaterdag. Vandaag heb ik ook mijn eerste salarischecque gehaald. Ik kan hem voorlopig alleen niet innen, aangezien de bank openingstijden heeft op de momenten dat ik moet werken.

Gisteren was mijn eerste dag vrij. Bijna iedereen uit ons huis had vrijgevraagd om mee te gaan op een eiland tour die werd georganiseerd door de staigaires van La Toc. Helaas was ik net te laat met vrij vragen. Andere (goedkopere) tours gingen er niet gisteren. Na een regenachtige ochtend ben ik met Fumi naar Pigeon Island geweest om daar rond te kijken en daarna hebben we lekker op het strand gezeten. 's Avond zijn we met Kineisha en Nicole (mijn 'floormates') ijs gaan eten. Alsnog een leuke dag dus!

Liefs,
Kayleigh

  • 20 September 2011 - 15:50

    Luck & Jacqueline:

    Erg leuk om te lezen hoe je eerste week verlopen is!
    Geniet van je stage daar en we blijven je volgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 29167

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: