Druk! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Druk! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Druk!

Door: kayleighteer

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

25 September 2011 | St. Lucia, Castries

Goedemorgen!

Deze week heb ik mijn eerste volle werkweek(5,5 dag) gehad. Op sommige momenten was het ontzettend stil, op andere momenten behoorlijk druk! Aan het eind van de week, bedacht mijn manager zich dat er gisteren twee werknemers (staigaire en oproepkracht) weg zouden gaan en dat het toch wel handig zou zijn als ik gewoon mee kon draaien. Ik heb dus meteen een inhaalslag gemaakt met het leren.

Donderdag en zaterdag zou ik mijn eerste orientation tours zelf gaan geven, maar helaas, beide keren kwamen er geen gasten opdagen. Elke donderdagavond is de concierge cocktail party. Lekker Amerikaans, maar wel leuk! Onze gasten moesten slaapliedjes zingen a la Elvis Presley en Michael Jackson en er werden een aantal prijzen verloot.

Gister was een behoorlijk stressvolle dag. Het begon rustig, 's ochtend tot 11 uur zou ik met Miriah werken en daarna zou Martina komen. In die twee uur heb ik alle sleutels gemaakt en vast arrivalpacks tot en met morgen. Om elf uur was Martina er echter nog niet, ze zou om 2 uur komen. Om jalf
3 was ze er nog niet en ben ik als een speer bloemen gaan plukken en twee honeymoonkamers gaan versieren. Toen werd het 3 uur en werd Miriah afgelost door Sannyu. Eigenlijk zou ik tot 5 uur werken, maar om half 5 kwamen alle nieuwe gasten inchecken en heb ik een aantal koppels naar hun kamers gebracht (die ik zelf heb ingericht!).

Daarna bleef de telefoon maar rinkelen en heb ik eerst alle vragen weggewerkt. Uiteindelijk was ik om 6 uur klaar.

Vrijdagmiddag zijn Georgia en ik naar Castries geweest om onze paspoorten op te halen. We zijn meteen naar de martkhal geweest. 's Avonds ben ik met een paar huisgenoten nar de Streetparty geweest .Heel erg leuk! Overal zijn picknicktafels en standjes waar je eten en drinken kunt kopen en er word gewoon middne op straat gedanst. Gisteravond ben ik met Nicole, Kinesiha en Mauricia meegweest om te 'limen' op het strand. Het was heel erg gezellig, maar ik voelde me toch wel erg lang en blank!

Vandaga ben ik lekker een dagje vrij. Ik smelt weg achter mn laptop, dus ik hoop dat ik een slachtoffer kan vinden om mee te gaan naar het strand..

Liefs,
Kayleigh

  • 25 September 2011 - 14:05

    Louisa En Nick:

    Hoi Kayleigh, leuk joh om te lezen wat je allemaal doet en meemaakt. Pas 14 dagen geleden vertrokken en nu al bijna volleerd ! Het temperatuurstaatje ziet er goed uit en misschien maar goed dat het zonnetje een beetje schuil gaat ... Dat blanke zal ook wel gauw verdwijnen en dan houd je mooi lang en bruin over. Veel plezier weer ! groetjes L+N

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 29165

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: