Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen!

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

26 December 2011 | St. Lucia, Castries

Allereerst: (verlate) fijne feestdagen!

Dit was niet mijn beste werkweek tot nu toe. Terwijl de rest van het team zich voorbereidde op leuke uitjes, bereidde ik me voor op extra werken. Nadat het rooster klaar was, kwam ik samen met Jeroen, de twee trainees en de twee nieuwste agents tot de ontdekking dat wij met zijn zessen moesten werken op de dag dat de rest van het team een dagje uit zou gaan naar een ander hotel. Niet alleen dat, we moesten allemaal nog extra werken ook (ook al kreeg ik die uren de dag daarop weer terug). Dinsdag kwamen we er ook nog eens achter dat de kerstcadeautjes vrijdagavond tijdens een diner uitgewisseld zouden worden. En wie werkten er weer? Wij, precies dezelfde groep! Een duidelijk antwoord op de vraag waarom hebben we alleen nog steeds niet gehad. We zijn in elk geval naar de trainingsmanager gestapt en zij gaat met onze manager praten.

Wel heb ik van Diane, mijn Secret Santa, een heel mooi kettinkje en oorbelletjes gehad. Dat maakt zo'n week dan toch wel weer goed ;). Overigens is het kerstgevoel nooit toegeslagen. Het bleef gister vreemd om iedereen fijne kerstdagen te wensen, terwijl het aanvoelt alsof het midden in de zomer is!

Dinsdagavond was het personeelskerstfeest. Het feest zelf was niet zo'n succes, maar de voorbereidingen des te meer! Ik heb hele mooie schoenen gehad van Nicole, Kineisha en Mauricia en Kineisha deed onze make-up :).

Ons huis begint nu langzaam leger te worden. Georgia is donderdag, eerder als verwacht, teruggekeerd naar Engeland. Op nieuwjaarsdag volgt Fumi en half januari vertrekt naar Natascha. Nog 5 weken en dan gaan Melissa, Jeroen en ik.

Op oudjaarsavond ben ik in elk geval wel vrij en als het goed is ga ik woensdag met Svetlana paardrijden!

Mijn eerste fotoalbum is volgeraakt, dus de nieuwste foto's, staan hier:
https://picasaweb.google.com/108376488308445607812/StLucia2#

Alle andere foto's nog steeds in dit album:
https://picasaweb.google.com/kayleigh.teer/StLucia#

Liefs,
Kayleigh

  • 29 December 2011 - 08:28

    Louisa:

    Hoi, we hebben weer genoten van je verhalen en foto's. Wat loopt het toch vaak heel erg rommelig in je hotel. komt dat door steeds weer nieuwe medewerkers of zou het altijd zo gaan in hotels ? In dat laatste geval loop je dan een goede stage en is het een goed voorbeeld hoe het eigenlijk niet moet. Maar je hebt het toch naar je zin, dat is het belangrijkste. We wensen je nog veel plezier, een goede jaarwisseling en start in het nieuwe jaar ! Groetjes Louisa. PS ik mis ons kerstkaartje in de slingers.

  • 02 Januari 2012 - 23:05

    Kayleigh Teer:

    Hmm...Louisa, ik weet het niet. Volgens mij gaat dat met name zo bij de Sandals hotels :P. Jullie kerstkaartje hangt erbij hoor! Onderaan een van de linten ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 29162

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: