Vakantie (nouja, alsof dan) - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Vakantie (nouja, alsof dan) - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Vakantie (nouja, alsof dan)

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

16 December 2011 | St. Lucia, Castries

Goedenavond allemaal!

Dankzij internetproblemen in ons huis, en daarna problemen met deze website, heeft dit verslag aanzienlijk langer op zich laten wachten! Allereerst heel erg bedankt voor alle leuke kerstkaarten!

Mijn ouders zitten op dit moment in het vliegtuig terug, helaas zit hun bezoek er alweer op. Ik heb wel een stuk meer van het eiland gezien en af en toe voelde het net een beetje als een vakantie. Vorige week dinsdag zijn we op mijn vrije dag naar Castries geweest en daarna hebben we de langverwachte helikopter rondvlucht gemaakt. Wat een ontzettend gave manier om het eiland te zien! Het opstijgen was wel even spannend, maar het uitzicht vanuit de lucht is heel erg mooi. Die vrijdag zijn we naar Marigot Bay geweest, een hele mooie baai vlakbij Castries en ik heb mijn ouders meegenomen naar de streetparty, die helaas niet zo gezellig en erg toeristisch is aan het begin van de avond. Afgelopen zondag ben ik de hele dag meegeweest naar het strand en dinsdag hebben we een tour gemaakt door het regenwoud. Gisterochtend heb ik mijn kerstcadeau gehad; een heerlijke massage. Verder ben ik zo vaak mogelijk mee uit eten geweest, met als hoogtepunt the Coal Pot. Een erg goed restaurant gelegen aan het water met heel lekker eten. En natuurlijk heb ik ook flink misbruik gemaakt van hun warme douche.

Tussendoor heb ik gewoon gewerkt. Het blijft wel apart, werken terwijl het bloedheet is met de kerstmuziek aan en een kerstboom voor je neus. We hebben lootjes getrokken met ons team, met kerst moeten we die persoon een cadeau geven en tot die tijd staat er een ‘cherrypal’ doos in ons kantoor waar we af en toe een kleinigheidje instoppen. Ik ben benieuwd wie mijn naam heeft, want met 2 cadeautjes (chocolade en cakejes) in 4 dagen heb ik tot nu toe het meeste gehad ;).

Ik ben nu wel gewend aan het werken bij de front desks. De afgelopen weken heb ik alleen maar achter de receptie gestaan. Ik ben helemaal gewend aan de drukte tijdens de departures en arrivals en ik heb als teken van vertrouwen al een behoorlijk aantal wachtwoorden verzameld xP. Het werk is best leuk, maar behalve nieuwe manieren om betalingen te doen, heb ik tot nu toe helemaal niks geleerd. En als er geen gasten zijn, zit er weinig anders op dan te blijven staan en te luisteren naar de kerstliedjes. De front desks manager is in elk geval terug, dus ik hoop dat daar wat aan gaat veranderen.

Liefs,
Kayleigh
https://picasaweb.google.com/kayleigh.teer/StLucia#


  • 17 December 2011 - 20:53

    Lydia:

    Hoi,

    We zijn weer thuis na een heerlijke vakantie.
    Vandaag nog even door Londen geslenterd. Er is meer kerstsfeer op St. Lucia dan in Londen:).
    Nu snel naar ons bedje toe.

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 29164

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: