Drukke derde week! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Drukke derde week! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Drukke derde week!

Door: kayleighteer

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

01 Oktober 2011 | St. Lucia, Castries

Hallo :),

Vandaag was by far mn drukste werkdag tot nu toe. Toen ik om 10 uur aankwam ben ik begonnen met het lezen van de arrival report, om te zien hoeveel honeymoonsetups ik zou moeten doen. Gelukkig, las ik het verslag door, want ik zag dat er een vrouwelijk koppel zou komen. Daarna heb ik in de brandende zon bloemen geplukt om vervolgens met een bezweet hoofd terug te komen voor de orientation tour. Net terug bezorgde de sales manager ons bijna een hartaanval; waar Hygina was om de honeymoonsetups in de voorbeeldkamers voor de tour van de travelagents te doen. Uhm... moesten wij die doen dan? Lew belde naar sales en daar werd gezegd dat alles al was geregeld. Na een ietwat verkorte pauze ben ik begonnen aan de setups in de 5 kamers die ik sowieso al moest doen. Toen ik eindelijk terugkwam vroeg Sharmaine me om de voorbeeldkamers te checken. Maar NIKS was daar opgezet. Kortom, met nog 5 minuten te gaan totdat de tour zou beginnen heb ik met Joanna het hotel doorgerend. Om vervolgens weer bezweet terug te komen voor de arrivals.... Pff... wat word er toch goed gecommuniceerd hier!

De rest van de week verliep prima, ik heb best wel weer wat bijgeleerd. Dinsdagavond, toen Lew even beneden was, belde de hotelmanager om 5 voor 7. Dat er met spoed een honeymoon setup gedaan moest worden en dat hij een travel agent aan de telefoon had. Ik moest beslissen of ik het ging doen. Ja, dus, wel net de shuttle gemist helaas. Maar... gelukkig is Shamaine wel trots op me en vind ze dat ik snel leer. En in een email van een van de gasten werd zelfs mijn naam genoemd :).

Vandaag heb ik ook voor het eerst het noodnummer gebeld. Toen Florence en ik de heuvel opliepen, zagen we in de verte vlammen op een andere heuvel. Terwijl Florence een sprintje trok naar ons huis, heb ik 911 gebeld. Op het bovenste balkon zagen we de vlammen steeds groter worden en toen.. ging het regenen! Daarna kwam eindelijk de brandweer (denken we) en doofde het vuur.

Een vrij drukke week, maar morgen eindelijk een dag vrij! Morgen komt er in ons huis een jongen bij van onze school en dinsdag krijg ik een kamergenoot 'met een Koreaanse achtergrond'.

Liefs,
Kayleigh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 29169

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: