No problem no pressure - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu No problem no pressure - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

No problem no pressure

Door: kayleighteer

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

16 Oktober 2011 | St. Lucia, Castries

Goodevening!

Na de cruise van afgelopen zondag heb ik me maandag voor het eerst sinds tijden ziek moeten melden. Voedselvergiftiging van het eten tijdens de tour waarschijnlijk. Na een dag in bed was ik gelukkig weer helemaal fit ;).

De rest van de week heb ik vooral hard gewerkt. Mijn vrije dag deze week is ook pas op woensdag, dus ik ben nu mijn eerste 8 daagse werkweek aan het afmaken. Het is best druk geweest en ik heb nu het gevoel dat ik de taken die ik heb geleerd helemaal zelf aaankan.

Vrijdag ben ik met de concierge gasten meegeweest op de 'no problem no pressure hike'. Elke vrijdag neemt Joanna of Lew ongeveer 15 koppels mee om Pigeon Island te bezichtigen en de heuvel op te gaan naar Fort Rodney. Hierna volgt een leuke 'verrassing'. Deze week was Joanna de gids. Om 3 uur vertrokken we naar Pigeon Island national landmark. Het museum was helaas gesloten, maar we kregen wel een rondleiding langs de ruines en over de geschiedenis. Hierna zijn we omhoog gelopen naar Fort Rodney. Het uitzicht vanaf daar is echt heel mooi! Terug naar beneden wachtte er een verrassing op ons (nouja, op de gasten dan). De zonsondergang zien vanaf de boot! We hebben ongeveer anderhalf uur gevaren naar the Black Pearl en Rodney Bay marina, waarna de zon onder begon te gaan. Heel mooi!

Gisteravond na het werk zijn we naar het strand geweest. Heel leuk om een keer in het donker in zee te zwemmen!

Vandaag was vooral een drukke werkdag, dankzij 2 zieken heb ik vooral heel hard heen en weer gelopen en geen enkel saai moment gehad. Omdat het regelmatig lekt in de lounge (en daar de laatste paar weken ook wel eens een stukje plafond mee naar beneden komt), verhuizen we morgen naar een van de boardrooms. Dat word een weekje behelpen op een andere locatie ;).

Liefs,
Kayleigh

PS: blijf vooral reactie plaatsen!

• 17 Oktober 2011 - 08:48

Louisa En Nick:

Hoi Kayleigh, leuk weer al je verhalen. Best wel hard werken lees ik, maar zolang je het leuk vindt en er naast ook zoveel leuks te beleven valt is het helemaal OK toch !! Wel vervelend van die voedselvergiftiging, gelukkig maar 1 dag uit de roulatie en vervelend. Hier alles ok. We hebben heel mooi weer gehad de laatste week. Indian Summer. Iedereen was zo veel mogelijk lekker buiten. Nick heeft bij ons de buitenboel geschilderd en gerepareerd; nu is de hoofdslaapkamer aan de beurt. Nick haat schilderen en laat dit veelvuldig horen. Maar het wordt vast mooi: bed zwart/grijs; ipv vloerbedekking nu laminaat op de grond. We slapen even tijdelijk apart omdat alles ontruimd en opgestapeld staat. Jaap snapt er helemaal niets meer van. Donderdag krijg ik een darmkijkoperatie ivm wat darmperikelen, maar de specialist denkt dat daarmee niet die nare pijn in lies/bil/heup/been verklaard wordt, of weggehaald kan worden. Op 31 oktober vliegen Nick en ik naar Turkije voor een Cappadocie rondreis; daar verheug ik me erg op. Voor die tijd laat ik nog wel wat van me horen. Groetjes en veel plezier ! Louisa en Nick

• 17 Oktober 2011 - 08:54

Lydia:

Hoi,

Leuke foto's van de hike:)

XXX

• 17 Oktober 2011 - 12:35

Oma:

Fijn dat je het goed naar je zin hebt.Op deze manier is het wel vol te houden. Succes

• 18 Oktober 2011 - 10:01

Louisa:

Hoi Kayleigh nog een keertje. Had ik toch helemaal geen erg in het feit dat iedereen zo'n reactie mee kan lezen ... Wel een beetje dom van mij. Je mama kwam naar me toe om te informeren over wat ik geschreven had. Ik heb niets geheims of zo verteld, maar zal er wel een beetje rekening mee moeten houden voortaan. No worries zouden de Australiers zeggen. Vandaag is de echte Hollandse herfst ingezet; regen, regen, regen. Heb wel al hele mooie paddestoelen gezien tijdens mijn wandelingen, ook leuk. Lydia vertelde dat ze haar verjaardag bij jou viert; dat wordt een extra bijzondere feestdag voor jullie. Je kunt je ouders nu ook leuk rondleiden, als je er tijd voor hebt en krijgt tenminste. Trouwens, Lydia schreef over de leuke foto's van de hike. Ik zie alleen de 2 eerst genomen foto's, klopt dat ? Voor nu weer veel plezier en geniet van het zonnetje ! groetjes Louisa