Lopen voor het goede doel - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Lopen voor het goede doel - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Lopen voor het goede doel

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

06 November 2011 | St. Lucia, Castries

Goedenavond!

De tijd vliegt voorbij, het is al 8 weken geleden dat ik uit Nederland ben vertrokken! Nog maar 12 te gaan.

Stage is deze week prima gegaan, ik kan eindelijk rekeningen in het syteem posten en een check-out doen. Gister heb ik vooral weer hard morgen rennen om de setups in de kamers af te krijgen. Gelukkig was de communicatie errug goed: ik had een setup gedaan in 3306, ik kwam terug, en werd gebeld door reservations dat diezelfde gasten naar kamer 5301 zouden gaan. Na de lunch heb ik dus eerst de bloemen/kaarten/kaas/champagne verplaatst. Op het moment dat ik terug kwam, gingen de gasten alleen tóch naar 3306!

Nadat de gasten zijn vertrokken, sturen we ze een online vragenlijst. Elke afdeling heeft een bepaald cijfer om te halen. Concierge en butler zijn de enige twee die hun doen altijd halen, maar.... vrijdag hadden we zowaar een 5 gemiddeld! Dat werd dus wijn drinken op het werk (oké, 1 glaasje maar voor mij ;)).

Vrijdag ben ik ook voor het eerst naar de kapper geweest hier, mijn pony werd toch wel heel lang! Ik was er een klein beetje bang voor, maar het is allemaal goedgekome ;).

Ik heb deze week wél wat meer tijd kunnen vrijmaken voor leuke dingen. Dinsdagavond ben ik met Jeroen en Fumi wezen poolen. Ik kan niet zeggen dat ik heel erg goed ben, maar ach, voor de eerste keer ging het best aardig. Laten we vooral maar vergeten dat ik heb verloren van een meisje van een jaar of 8. Woensdag was mijn halve dag (van 3 tot 8). 's Ochtends ben ik met Svetlana een paar uurtjes naar het strand geweest en na mijn shift sloten we onze dag af met cocktails in de Marina.

Gister is Nicole na bijna 3 weken teruggekomen uit Trinidad, haar koffer was kwijt, dus later op de avond zijn we naar het vliegveld gegaan om hem op te halen. Ik dacht dat de Griekse eilanden kleine vliegveldjes hadden, maar deze wint het! Zodra je uit de auto stapt, sta ja recht voor de incheckbalies. Meteen daarnaast zijn een paar stoelen en dat is het wel zo'n beetje!

Vanochtend was het vroeg opstaan (4.45),want samen met Mauricia, Nicole en Kineisha heb ik 5 km gelopen voor het goede doel; onderzoek naar borstkanker. Helaas was de supermarkt gisteravond al dicht, dus ik heb niet zo'n mooi tshirt. Om 6 uur moesten we verzamelen vlak bij Castries, om half 7 begon de wandeling vanaf daar tot op Pigeon Island. Lang, vermoeiend,maar wel leuk! Ik heb er maar 1 blaar aan overgehouden; mijn benen zal ik morgen wel voelen. De rest van de dag heb ik met Fumi aan het zwembad gelegen en daarna gezellig oude nummers bekeken en meegezongen/gedanst ;-).

Liefs,
Kayleigh

https://picasaweb.google.com/kayleigh.teer/StLucia#


  • 07 November 2011 - 16:11

    Louisa En Nick:

    Leuk om je verslagen weer te lezen. Je hebt er wel heel veel taken bij gekregen zeg. En dan die verwarring soms. Ik lees meteen je laatste 2 verslagen omdat we 8 dagen weg geweest zijn naar Turkije. Jij hebt weleens regen dus. Bij ons was het anders; was echt wel wennen; aan de kust dus 24 C en na een busreis van een dag in hetzelfde Turkije, maar gedeelte Cappadocie, waar we 4 dagen verbleven, ineens 3 C ! Op de toppen van de bergen lag sneeuw. Hebben ook een prachtige ballonvaart daar gemaakt. Koud, maar schitterend. Kayleigh, nog veel plezier, laat je niet gek maken. Groetjes Louisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 29156

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: