Alweer twee maanden! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Alweer twee maanden! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Alweer twee maanden!

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

13 November 2011 | St. Lucia, Castries

Hallo!

Voor het eerst sinds weken heb ik geen vrije zondag gehad! Er hing wel een lekker relaxte sfeer in het hotel, dus zo'n ramp was het nou ook weer niet! De drukte de rest van de week viel ook aardig mee. Het is wel even wennen dat de vluchttijden zijn veranderd, dus alle arrivals komen nu zo'n anderhalf uur later dan voorheen. Gisteren ben ik zoals elke andere zaterdag weer druk in de weer geweest met het versieren van mijn kamers, ik heb zelf een aantal foto's weten te maken!

Vandaag is mijn laatste volle week in concierge aangebroken. Overigens werk ik al zo'n twee maanden samen met miss St. Lucia 200?, miss Sandals Resorts International, miss Carnival 2009 en miss Tourism St. Lucia 2010! Ja, we hebben een echte celebrity in ons midden!

Donderdagnacht is hier trouwens een behoorlijk ongeluk gebeurd. In het zuiden van het eiland, heeft een bus (dat zijn overigens minivans voor Nederlandse begrippen) de bocht niet gehaald en hij is het strand op gestort. Alle 16 inzittenden zijn overleden. De hele vrijdag was dit ongeluk op de radio, de streetparty werd afgelast en er wordt gepraat over een herdenkingsdienst. In Nederland zou er niet zó veel om te doen zijn, maar de gemeenschappen zijn hier een stuk hechter en zo'n ongeluk heeft hier dan ook al veel meer impact.
http://dominicanewsonline.com/news/all-news/caribbean/update-st-lucia-pm-declares-weekend-of-mourning-political-campaign-suspended-following-tragic-bus-crash/

Buiten heel hard werken ben ik woensdagochtend wel lekker naar het strand geweest met Leandro en Svetlana.Ik heb nog nooit zulke hoge golven gezien hier! Het strand was dan ook heel erg smal en in het water moest je oppassen om niet op de bodem gesmeten te worden. Ik ben alleen wel een klein beetje verbrand (er werd die middag niet naar me gekeken vanwege mijn bril, maar vanwege mijn rode Rudolphneus). Verder ben ik woensdagavond en gisteravond nog wat wezen drinken in Key Largo(pizzeria/bar aan het eind van onze weg).

Morgen nog een dag werken en dan eindelijk een dagje vrij!!

Liefs,
Kayleigh

  • 14 November 2011 - 14:43

    Louisa:

    Wat een mooie kamerversieringen kun je maken ! Complimenten. En ik maar zoeken naar een foto van jou met een rode neus maar niente, nada. Veel plezier maar weer en groetjes van Louisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 29171

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: