Coco - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Coco - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Coco

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

21 November 2011 | St. Lucia, Castries

Goedemorgen!

Na mijn vrije dag dinsdag, ben ik woensdag begonnen aan mijn 11 daagse werkweek. Tja, deze week heb ik geen enkele dag vrij, omdat ik dagen wil sparen voor wanneer mijn ouders komen. Maar... dinsdag ben ik wel lekker naar het zwembad geweest én ik heb 's avonds souvlakis met tzatzikis gemaakt (het smaakte bijna net zoals in Griekenland). Woensdagochtend heb ik nog aan het strand doorgebracht, maar daarna moest ik toch echt weer aan de slag. Vrijdagavond ben ik nog wel voor het eerst sinds weken naar de streetparty geweest.

Eigenlijk zou ik morgen mijn laatste dag in de suites concierge lounge hebben, maar de managers hebben onderling besloten mij daar nog een paar dagen langer te houden en mij volgende week maandag te verplaatsen. Ik vind het prima!

Gelukkig krijgen we nog steeds de meest onzinnige klachten binnen. Van 'ik herken het eten niet' tot 'ik wil niet mijn familie aan het zwembad zien liggen'. Ach, het hoort erbij.

Na afgelopen zaterdag de hele dag heen en weer te hebben gerend, moest ik gister veplicht niks doen tijdens de arrivals. Waarom? Omdat er een klacht is binnen gekomen van een gast. Hoewel ze mij het werk geod vonden doen, waren ze toch enigzins teleurgesteld dat ze in hun korte verblijf vrijwel alleen maar door mij en de trainee zijn geholpen. Kortom, ik mocht achterover leunen, terwijl onze supervisor de 'echte' agents voor straf aan het werk zette.

Verder zijn de verkiezingscampagnes durk aan de gang. De manier hier om te adverteren voor de partijen is door middel van op zo veel mogelijk plekken vlaggen te plaatsen. Met name rood en geel overheersen. Gister was er een 'rally', die ook op tv werd uitgezonden. Grote delen van de weg waren geblokkeerd. Toen ik gisteren naar huis terugging, stond de weg vanaf Pigeon Island tot aan Gros Islet aan weerszijden vol met trucks en autos, die in het rood waren versierd. Iedereen droeg rode kleren, rode vlaggen en er was behoorlijk wat politie op de been. Als ik niet beter had geweten, had ik het behoorlijk eng gevonden!

Het wordt nu toch eens tijd om mijn meest voorkomende namen met jullie te delen. Vrijwel alle concierges hier hebben mij een bijnaam gegeven:
- Blue eyes
- Sweetie
- Baby
- Baby girl
- Coco (Pattua voor schatje)
- Hayleigh (Hygina heeft gewoon wat moeite met de K xP)

Liefs,
Kayleigh

  • 21 November 2011 - 14:12

    Louisa:

    ik voeg er nog een bijnaampje aan toe : high light. Altijd leuk je wekelijkse berichtjes te lezen over veel wel en weinig wee in dat verre St. Lucia. Groetjes Louisa

  • 21 November 2011 - 21:15

    Henk:

    Maar dan wel mijn Baby-Girl!

    Love You X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 29157

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: