Bye bye suites concierge lounge! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu Bye bye suites concierge lounge! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Kayleigh Teer - WaarBenJij.nu

Bye bye suites concierge lounge!

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

27 November 2011 | St. Lucia, Castries

Goedenavond!

Dit was een lange, lange werkweek. Ik ben blij dat de 11 dagen erop zitten!

Vandaag was het eindelijk tijd om te relaxen. Al een paar weken geleden hadden we een dagpas aangevraagd voor ons hotel. Helaas werkte het weer niet bepaald mee. Sinds gisterochtend regent het bijna aan een stuk door. Maar ik heb nu wel van bijna alle restaurants gegeten! Pff... we begonnen met ontbijt in het Bayside restaurant, lunch in Barefoot by the Sea en diner in Josephines. En tussendoor natuurlijk cocktails uitproberen van de beachbar. Het grootste deel van de dag hebben we doorgebracht in de jacuzzi van de spa, in het bubbelbad buiten en met het spelen van spelletjes in de lobby. Het was best een leuke dag, maar toch wel erg jammer dat de zon nergens te bekennen was! *Meer foto's van vandaag komen als de andere meiden ze hebben geüpload*

Gister heb ik mijn laatste dag in de suites concierge lounge gehad. Het was afgelopen week vrij rustig, maar ik ga het werk en de collega's in de lounge toch wel een beetje missen! Natuurlijk zijn er nog de nodige foto's gemaakt (Shamaine, Hygina en Kerdisha waren er helaas niet), waarvan ik van sommigen het bestaan niet wist, totdat ik ze net op de computer zette xP. Gister heb ik ook nog afscheid mogen nemen van een ontzettend aardig stel. Elke keer werd ik heel enthousiast door hun begroet en ik heb hen geholpen met het uitzoeken hoeveel namen van werknemers eindigen op een a (minstens 30!).

Verder zijn we deze week druk bezig geweest met de voorbereidingen voor de cultural day op woensdag, Ik kan alle Sinterklaasliedjes weer helemaal meezingen. Ik kan alleen nog steeds niet zeggen dat ik er heel veel zin in heb; vooral niet omdat we nog steeds niet weten op wat voor manier we vergoed worden door het hotel en wat er precies van ons verwacht word. En vanochtend heb ik met mijn opa en oma geskypet. Het is allemaal wat lastig, die nieuwe techniek, maar het was wel heel erg leuk om ze live te zien!

Morgen begint mijn eerste werkweek in the front desks. Ik heb eigenlijk wel zin in wat verandering op het werk, maar het gaat wel heel erg wennen worden. En zaterdagavond zal ik na 11 weken mijn ouders weer zien!

Liefs,
Kayleigh

https://picasaweb.google.com/kayleigh.teer/StLucia#

  • 28 November 2011 - 20:27

    Jacqueline:

    Nog steeds erg leuk om te lezen wat je allemaal doet daar!
    Kan me heel goed voorstellen dat je uitkijkt naar zaterdag als je ouders komen.. Geniet van die tijd!!

  • 01 December 2011 - 12:34

    Rietje Ennik:

    Hoi Kayleigh,

    Wij wensen je een een gezellige tijd samen met je ouders.
    Hopelijk kun je nog een paar extra vrije dagen scoren...........
    Hartelijke groeten van Plaggewagen 1

  • 01 December 2011 - 14:29

    Marjan:

    Ik bijna illegaal met je moeder meegereist in haar koffer!!!
    Het ziet er allemaal even fantstisch uit,natuurlijk ook hard werken, maar daar krijg je wel wat voor terug.
    Heel veel plezier met papa en mama.
    groetjes Rene, Marjan & Stephan

  • 04 December 2011 - 08:45

    Hans,:

    Hoi Kayleigh, heel veel plezier met je ouders daar de komende dagen. Ik hoop dat je een beetje vrije tijd hebt om met ze door te kunnen brengen.

    Groetjes van Hans, Tineke & Stéphanie

  • 05 December 2011 - 13:27

    Louisa En Nick:

    Je zult wel blij zijn je ouders weer te zien na 11 weken. Veel plezier samen, hoop dat je voldoende vrij krijgt om samen plezier te hebben EN nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder !
    Groetjes Nick en Louisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 29160

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 Mei 2014

Thailand

11 September 2011 - 01 Februari 2012

St. Lucia

Landen bezocht: